ELŐADÁS SOROZAT
Az elektronikus közbeszerzési rendszer (EKR rendszer) bevezetése Magyarországon
Az előadás sorozat célja az elektronikus közbeszerzési rendszer, az ún. EKR rendszer bemutatása.
Ennek keretében az ajánlatkérők, ajánlattevők és felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadók,
illetve közbeszerzési szakemberek felkészítése az elektronikus közbeszerzési rendszerre történő átállásra, tekintettel arra, hogy a közbeszerzési törvény szerint 2017. december 31. napjától Magyarországon minden ajánlatkérő számára kötelező
az EKR rendszer használta közbeszerzési eljárás lefolytatására.
Az előadáson a részvétel ingyenes.
AZ ELŐADÁS TEMATIKÁJA
1.EKR rendszer bevezetésének háttere
1.1 Irányelv célkitűzései, irányelvi kötelezettségek
1.2 EKR rendszer fő koncepciója, főbb célok
1.3 EKR bevezetésével kapcsolatos határidők, feladatok, átállás az új rendszerre
2.EKR rendszer működésének bemutatása
2.1 EKR rendszer felépítése
2.2 Követelmények az EKR rendszerrel szemben
2.3 EKR rendszer használata
2.4 EKR rendszer nyilvántartásai
2.5 Regisztráció
2.6 Regisztrált felhasználó bejelentkezése, – mit lát a rendszerben
3.Szabályozási háttér
3.1 Kötelező elektronikus kommunikáció
3.2 Kötelező elektronikus kommunikáció alóli kivételek
3.3 EKR rendszer kötelező alkalmazása alóli kivételek
3.4 Elektronikus úton tett nyilatkozatok – rendszerben továbbított dokumentumok
3.5 Üzemzavar és jogkövetkezmények
4.EKR rendszer – közbeszerzési eljárás funkciók
4.1 Közbeszerzési eljárási cselekmények az EKR rendszerben
5.Továbbfejlesztési lehetőségek
6.Fontos tudnivalók